Stadionul Steaua

Anunț publicitar
privind comercializarea produselor de alimentație publică destinate spectatorilor și participanților la diferite activități, evenimente sportive și culturale organizate în cadrul Stadionului ”Steaua” în perioada iunie 2025 – iunie 2026

Clubul Sportiv al Armatei ”Steaua” este interesat de colaborarea cu operatori economici specializați în comercializarea produselor de alimentație publică destinate spectatorilor participanți la evenimentele sportive și culturale, în conformitate cu dispozițiile Legii 4/ 2008 privind prevenirea şi combaterea violenţei cu ocazia competiţiilor şi a jocurilor sportive, a Protocolului de desfășurare al competițiilor al FRF și a Ordinului comun al MTS și MS nr. 535/ 1505/ 2021, care se vor desfășura în perioada iunie 2025 – iunie 2026 pe Stadionului ”Steaua”.

Operatorii economici pot să desfășoare activități comerciale de alimentație publică în:

  1. În incinta Stadionului ”Steaua”

Stadionul este prevăzut cu 30 de chioșcuri de alimentație publică, cu suprafețe cuprinse între 19 m2 și 39 m2 fiecare. Pentru evenimentele sportive există obligativitatea de a deschide minimum un chioșc pentru fiecare sector de tribună şi peluză (Legea 4 din 2008, Art.10, alin.1, litera m), cu suplimentarea lor în funcție de numărul de bilete/ abonamente vândute pe fiecare sector pentru fiecare eveniment în parte.

Caracter: nepermanent;

Frecvență: pe perioada desfășurării evenimentelor pe stadion (una sau mai multe zile);

Nr. de chioșcuri deschise: la cererea clubului, în funcție de sectoarele puse la vânzare și numărul estimat de bilete, până la 28;

Produse comercializate: produsele specifice (băuturi răcoritoare, apă, bere fără alcool, cafea, ceai și doar alimente ambalate) în ziua evenimentului, conform programului stabilit și în conformitate cu legislația în vigoare (Legea 4 din 2008, a Protocolul de desfășurare al competițiilor al FRF și a Ordinului comun al MTS și MS nr. 535/ 1505/ 2021).

Condiții generale:

  1. Experiență similară în domeniu: minimum 3 ani;
  2. Logistica necesară operării spațiilor comerciale (dotări puncte de vânzare: casă de marcat, POS, vitrine frigorifice, aparat cafea, altă aparatură specifică pentru alimentația publică, raft/ stand expunere produse);

Documente doveditoare: Doc. de achiziție/ doc. de înregistrare contabilă, contract de închiriere.

  1. Personal calificat, minimum 2 persoane/ chioșc (cu suplimentarea numărului personalului în funcție de numărul estimat de spectatori pentru evenimentul respectiv).

Documente doveditoare: Certificat de absolvire lucrător comercial sau certificat absolvire ospătar – vânzător în unitățile de alimentație publică.

Agenții economici interesați pot viziona spațiile comerciale (chioșcurile) în perioada 06.05 – 09.05.2025, în intervalul orar 09:00 – 15:00, cu programare anterioară a datei si orei.

Cererile de participare vor fi transmise până pe data de 16.05.2024, pe adresa de email: contracte.vanzari@csasteaua.ro.

Detalii și programări pe adresa de email: contracte.vanzari@csasteaua.ro.

Operatorii economici interesați au obligația de a depune împreună cu cererea de participare și următoarele documente:

  • Declarație pe propria răspundere că nu au fost condamnați în ultimii 3 ani, prin hotărâre definitivă a unei instanțe judecătorești pentru o faptă care a dus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greșeli în materie profesională;
  • Certificat fiscal;
  • Copie Certificat de Înregistrare (CUI);
  • Certificat constatator ONRC
  • Documente doveditoare dotări
  • Certificat de absolvire personal

Ulterior, agenții economici care îndeplinesc cumulativ toate cerințele vor fi invitați la negociere directă.

Câștigătorul va fi desemnat în urma negocierilor individuale, criteriul de evaluare va fi prețul cel mai ridicat, în condițiile îndeplinirii tuturor specificațiilor tehnice.

Puteți descărca aici cererea de participare în format Word.

 

ro_RORomanian